Franstalig webinar: tweede grote consumentenquête over voeding en duurzaamheid
Hoe kijkt de Belgische consument naar onze voeding en dranken? Je ontdekt het tijdens Fevia’s gratis webinar op woensdag 21 mei van 10u-12u. In opdracht van Fevia voerde Why5Research een tweede grote consumentenenquête uit naar de perceptie over de voedingsproducten en de voedingsindustrie. Wat denkt de consument over onze Belgische voedingsproducten en dranken? Hoe denkt de Belg over de duurzaamheid van onze voedingsproductie? En hoe is dat geëvolueerd sinds 2020? Maar liefst 1.200 Belgen tussen 18 en 65 jaar deelden hun inzichten en percepties van de sector.
Wat mag je verwachten?
Het webinar bestaat uit twee delen:
- In het eerste deel worden de onderzoeksresultaten gepresenteerd door de onderzoekers van Why5Research. Wat is de huidige perceptie op de voedingsproducten en de voedingsindustrie bij consumenten en hoe is deze geëvolueerd ten opzichte van het vorige onderzoek in 2020?
- In het tweede deel bespreekt Nicolas Lambert, Sustainability & Marketing Specialist, hoe bedrijven deze inzichten kunnen gebruiken om hun strategie en storytelling rond duurzaamheid te versterken.
- Het webinar wordt afgesloten met een Q&A
Met dit unieke webinar krijg je waardevolle handvatten om in te spelen op de verwachtingen van consumenten.
Wanneer?
Woensdag 21 mei van 10u tot 12u via Microsoft Teams in het Frans
Er wordt ook een sessie in het Nederlands georganiseerd op 14 mei van 9u tot 11u. Inschrijven hiervoor kan via ons artikel.
Hoe inschrijven?
Inschrijven voor de Franse sessie kan via onderstaand webformulier. Je zal de Teams-link de dag voorafgaand aan het webinar ontvangen.
Wat is de kostprijs?
Dit webinar is gratis en exclusief voor onze leden. Verdere details over het programma en de sprekers volgen binnenkort.