Wekelijks vatten we voor jou samen hoe de stem van de Belgische voedingsindustrie in de media aan bod kwam. Ontdek hieronder de meest markante quotes.
Belgische Economische Missie naar China
De economische missie naar China opende vorige week heel wat deuren voor Belgische voedingsbedrijven. Fevia ging samen met 29 leden onder de vlag van het promotiemerk “Food.be – Small Country. Great food.” langs bij e-commerce giganten Alibaba Group en JD.com en logistieke dienstverlener ZIH. De delegatie slaagde erin om heel wat voedingsproducten op de kaart te zetten bij de groeiende Chinese middenklasse.
RTBF - Interview met Bart Buysse in consumentenprogramma On n'est pas des pigeons vanaf 33:35 | 26 november
Kanaal Z | Belgische voedingsindustrie wil online doorbreken in China | 25 november
De Morgen | Van Made in Belgium naar Sold in China | 20 november
Foodprocess | Belgische agro-voedingsproducten verleiden Chinese consumenten | 26 november
Gondola | Belgische voedingsproducten vallen in de smaak bij Chinezen | 22 november
Vilt | Belgische voeding verleidt Chinese consument | 22 november
Le Soir | Mission économique belge: Alibaba en mode séduction pour les entreprises belges | 22 november
*Wegens auteursrechten is het Fevia niet toegestaan om artikels te delen.