Who are we? @wearefoodbe op Instagram en TikTok!

05.08.2024

Ready for take-off? We lanceerden onlangs onze nieuwe socialemedia-accounts op Instagram en TikTok, om onze Belgische voeding en dranken naar ongekende hoogtes te brengen. Onze lekkerste sector op een andere manier in de kijker plaatsen, en bovendien ook jong talent inspireren voor een boeiende carrière in een voedingsbedrijf? Hetzelfde doel, maar in een nieuw jasje: go check it out.

​​​​

Vlieg je mee?

De wereld evolueert aan een sneltempo… en wij vliegen mee! Het is tijd om nieuwe horizonten te ontdekken en ons ook op Instagram en TikTok te begeven, waar we het imago van onze voedingsbedrijven verder willen uitbouwen en versterken.

We willen enerzijds de fierheid op onze producten, bedrijven en de sector uitstralen bij de algemene bevolking. Zodat iedereen spontaan ‘Small Country?’ beantwoordt met ‘Great Food!’.

Anderzijds blijven we de voedingsindustrie als een aantrekkelijke werkgever in de markt zetten, bij iedereen, maar zeker ook bij jongeren. Voedingsbedrijven hebben nood aan (jong) talent. Alleen al op de website van Food At Work staan er momenteel 5.711 vacatures. En dat verrast, want: een job binnen de lekkerste sector, what’s not to like? Wij weten het, en onze volgers binnenkort ook.

Volg onze avonturen op de voet

Onze lekkerste sector leeft en beleeft. Fevia en food.be zijn op veel evenementen aanwezig om het imago van de Belgische voedingsbedrijven te vertegenwoordigen én de vinger aan de pols te houden met nieuwe trends. Met onze nieuwe kanalen nemen we je mee op pad, zodat ook jij kan ervaren wat leeft op de vele events waar we samen met onze voedingsbedrijven aanwezig zijn.

Starten deden met niets minder de Olympische Spelen, waar we als officiële partner van het Lotto Belgium House goud ambiëren voor onze Belgische voeding en dranken. Benieuwd waar we binnenkort neerstrijken? Volg ons en onze avonturen op de voet! 

 

Never change a winning team

Uiteraard blijven we ook met Fevia en food.be actief op LinkedIn, waar we jou op de hoogte houden van de meest actuele nieuwtjes binnen de voedingssector. Het staat vast: onze voedingsbedrijven zijn online to stay!