De Belgische voedingsindustrie is een vat vol prachtige verhalen en die zetten we ook deze week in de kijker met de food.be snacks: een reeks vol hapklare verhalen rond nieuwe investeringen, inspirerende innovaties, duurzame oplossingen, (internationale) erkenningen en meer van dat lekkers. Op het menu van deze Europese week van de kmo: Brouwerij Huyghe en Food N’Joy. Laat ze je smaken!
Brouwerij Huyghe investeert in duurzame oplossingen
De Belgische brouwers krijgen het hard te verduren door de sluiting van de horeca. Desondanks kijkt Brouwerij Huyghe vooruit, maakte ze van de nood een deugd: dankzij een financiële buffer en de heropleving van een aantal exportmarkten tijdens de zomermaanden, was ze in staat om het afgelopen jaar €9 miljoen te investeren.
Food N’Joy vervoegt lokaal platform ‘Boeren en buren’
Food N’Joy is een Waals familiebedrijf dat taart- en nougatinebodems en dessertjes produceert. Sinds kort gaat de kmo een samenwerking aan met het lokale initiatief ‘Boeren en buren’ in Moeskroen. Dat is een online platform dat consumenten verbindt met lokale boeren en producenten. Vanaf nu kan de consument zijn of haar bestelling rechtstreeks afhalen bij Food N’Joy. Eenvoudig en lekker!
Heeft jouw voedingsbedrijf ook iets te delen?
Ontdek hier wat onze 3 nieuwe content formats voor jou kunnen betekenen