De Belgische voedingsindustrie is een vat vol prachtige verhalen. We zijn dan ook fier op vele de schitterende initiatieven, investeringen en innovaties van onze leden. Hun verhalen zet Fevia vanaf nu in de kijker met drie gloednieuwe “formats”.
Het eerste format dat we lanceren is de food.be snacks: een reeks vol hapklare verhalen rond nieuwe investeringen, inspirerende innovaties, duurzame oplossingen, (internationale) erkenningen en meer van dat lekkers. Op het menu van deze week: Cargill en Mars. Laat ze je smaken!
Cargill investeert 18 miljoen euro in House of Chocolate
Cargill gaat in Moeskroen een “House of Chocolate” bouwen om de ontwikkeling van nieuwe producten te vergemakkelijken en de samenwerking met klanten te verbeteren. Het complex omvat een chocoladebelevingscentrum, een unieke pilootfabriek en een sensorisch lab voor innovatie en training. Het nieuwe complex creëert bovendien een tiental lokale jobs en gebruikt innovatieve technologieën om het energieverbruik te verlagen.
Volle groene kracht vooruit: Mars Belgium schakelt over naar overwegend groen wagenpark
Mars Belgium is vastbesloten om een voortrekkersrol te spelen op gebied van mobiliteit en duurzaamheid. De producent van Ben’s Originals rijst zet in op flexibiliteit, door onder andere telewerken mogelijk te maken, en schakelt om naar een ‘groen wagenpark’ met plug-in hybrids en elektrische auto’s.
Heeft jouw voedingsbedrijf ook iets te delen?
Ontdek hier wat onze 3 nieuwe content formats voor jou kan betekenen