Wekelijks vatten we voor jou samen hoe de stem van de Belgische voedingsindustrie in de media aan bod kwam. Ontdek hieronder de meest markante quotes.
Voedingsindustrie speelt in op nood aan gepersonaliseerde voeding
Volgens consumentenorganisatie Test Aankoop zouden bepaalde nieuwe voedingsproducten met extra proteïnes meer kosten zonder echte gezondheidsvoordelen te bieden. Nicholas Courant, woordvoerder van Fevia, verklaart dat de voedingsindustrie net inspeelt op de specifieke behoeften van consumenten, vaak op basis van advies door diëtisten, met innovatieve en gepersonaliseerde producten.
Le Soir | Test Achats s’en prend aux aliments enrichis en protéines | 23 septembre
Vier schoonmaakdagen in Wallonië
Niet minder dan 45 000 deelnemers hebben zich ingeschreven voor de zesde editie van 'Grand Nettoyage de Printemps' in Wallonië. Sinds 2015 wordt de inzamelactie georganiseerd door Be WaPP, met steun van Fost Plus, Fevia Wallonië en Comeos.
Quatre jours de nettoyage en Wallonie et en Brabant wallon | 28 septembre
*Wegens auteursrechten is het Fevia niet toegestaan om artikels te delen.