Bereik nu je internationale prospecten met het Belgische digitaal paviljoen

03.03.2023

Wil je een digitaal uitstalraam van je producten voor internationale kopers zijn? Word lid van het Belgisch paviljoen op het RangeMe-platform. 

Een van de missies van Fevia is bedrijven uit de Belgische voedingsindustrie te steunen bij de ontwikkeling van internationale markten. Een belangrijke motor voor de groei van de sector. We verheugen ons dan ook over de lancering van het Belgische online paviljoen, in samenwerking met RangeMe en de drie regionale agentschappen voor buitenlandse handel (AWEX. FIT, HUB.Brussels)

Met dit initiatief bieden we Belgische producenten de mogelijkheid om internationale kopers te bereiken via een nieuw digitaal exportverkoopkanaal en B2B-ecosysteem. Zo bieden we je de unieke kans om je productcatalogus online te promoten.

Waarom het RangeMe-platform?

RangeMe is het toonaangevende platform voor prospectie, inkoop en aankoop. Hier komen distributeurs en leveranciers samen. Het platform werd eerst ontwikkeld voor de Amerikaanse markt, maar breidt nu wereldwijd uit naar Australië, Canada, Nederland, Nieuw-Zeeland en het Verenigd Koninkrijk.

Nationale paviljoens zijn een nieuw marketinginstrument voor RangeMe. Aangezien België wereldwijd bekendstaat om zijn kwaliteitsproducten, geloven wij dat het Belgische paviljoen zal helpen om meer aandacht van internationale kopers te trekken voor Belgische voedings- en drankenproducenten.

De verschillende merken op het Belgische paviljoen

Tijdens de eerste wervingsfase toonden 23 bedrijven hun belangstelling en sloten zij zich aan bij het Belgische paviljoen op www.rangeme.com .

Ben jij de volgende?

Wil je deel uitmaken van het Belgisch paviljoen of wens je meer informatie? Neem dan contact op met Dimitri Duong, e-business Project Manager bij Fevia (dd@fevia.be)